İade & Değişim Koşulları ve Sıkça Sorulan Sorular

OWNN olarak alışverişinizden memnun kalacağınızı umuyoruz, fakat ürünlerimizi iade etmek isterseniz, paranızın %100 iadesini alabilirsiniz. Bu cayma hakkını kullanabilmek için lütfen aşağıda yer alan iade şartlarını dikkatle okuyunuz. Aldığınız ürün, iade koşullarına uygun ise faturanızın arkasında bulunan iade formunu doldurup ürünlerle birlikte bize göndermeniz yeterli olacaktır.

 

ALDIĞIM ÜRÜNÜ İADE ETMEK İSTİYORUM, NELERİ İADE EDEBİLİRİM?

Etiketi, orijinal kutusu /ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları bozulmamış ve bu sebeple tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş ürünleri iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünün faturasını da mutlaka ürün ile birlikte bize göndermiş olmanız gerekmektedir.

Kullanılmış, yıkanmış, zarar görmüş ürünler kabul edilmeyecektir.

Kişiselleştirilmiş (nakış ve özel baskı yapılmış) ürünlerin İADESİ ve DEĞİŞİMİ YOKTUR.

 

ALDIĞIM ÜRÜNLERİ NASIL İADE EDEBİLİRİM?

Öncelikle iade etmek istediğiniz ürünlerin iade şartlarına uygun olduğundan emin olunuz. Uygun olması halinde ürün teslim tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Ürün iadenizi ücretsiz gerçekleştirmek için ürünü Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları dışındaki firmalar ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.  

Ücretsiz gönderim için Yurtiçi Kargo firmasına 289184765 numaralı müşteri kodumuzu ve iade kodu olarak da yine 289184765 numaralı kodu belirtmeniz yeterli olacaktır.

Ürünlerin iade nedeni işlenmiş ve imzalanmış fatura ile birlikte gönderimi sürecini hızlandırmak adına önem taşımaktadır. 

 

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi : 444 99 99

 

İade Adresi: 

Park Yaşam Ofisleri 

Yalı Mah. 6523 Sok. No:32/A K:4 D:405

Mavişehir İZMİR

 

Yukarıdaki bilgiler doğrultusunda göndermiş olduğunuz ürünleriniz bize ulaştığında, yukarıda belirtilen iade koşullarına uygun olması durumunda iadesi onaylanır ve iadeniz bankanıza bildirildiğinde, üyelik bilgilerinizde yer alan telefon numaranıza veya e-posta adresinize bilgilendirme yapılır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte olup, gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu süreçleri bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.

 

SİPARİŞİMİN İÇERİĞİNİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM VEYA SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

Onaylanan siparişlerin içeriğiyle ilgili değişiklik yapılamamaktadır. Ürün tarafınıza ulaştıktan sonra iade  koşullarına uygun ise iade prosedürlerine başvurabilirsiniz.

 

TESLİMAT ŞARTLARI

[OWNN hafta sonu veya resmî tatil günlerinde çalışmamaktadır.] Paketiniz İzmir’den siparişiniz onaylandıktan sonra 2-4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. İadeniz tarafımıza ulaştıktan sonra iade koşullarına uygun olması durumunda işleme alınması ve ödemenin geri yapılması [7 (yedi)] iş gününe kadar zaman alabilmektedir. Geri ödeme sürecinde üçüncü taraf olan bankalardan kaynaklanan sebeplerle ödemenin gecikmesi halinde OWNN gecikmeden dolayı sorumlu tutulamayacaktır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR